Merhaba hanımlar oğlum 3 ay 11 günlük. Gündüzleri kucağımdan indirdiğim an ağlamaya başlıyor ve gündüzleri 2 uyku ve 30 dk olacak şekilde uyuyor. Uykuya geçerken de klasik olarak kucağımda değil de, yine kucağımda ama dik bir şekilde ellerini çılgınlar gibi emerek uyumak istiyor. Sizde durumlar nedir nasıl geçiyor gününüz ?