Kumsal0606 Sezaryen olalı 1 ay oldu şimdi dikislerim ağrımaya basladi sanki içten böyle olan var mı zorladım mi acaba p.tesi doktora gidicem ama merak ediyorum kötü birşey olmasin diye. hareket etmeyince sorun yok ama hareket edince çok aciyor içim