Kızlar merhaba bebeğime dün 6 ay aşılarını yaptırdım sağlık ocağında,bugün farkettim ki sağ bacağında aşı yeri beZe gibi sert geçer mi bu endişelendim de ,kardeşime de bebekken aşı vurdukları yer sanırım kasa gelmişti öyle çukur kaldı onun da arada ağrıyor korktum o yüzden aynısı olur diye başına gelen var mı