Glcnn73 Arkadaşlar şuan oğlum 5.5 aylık kolunda son kaç gündür şişme var sanki iltihap kapmış gibi doktora da götürmedim araştırdım 2 aylık verem aşısı sonrası yaşiyan oluyormuş burda da yaşiyan var mı