Bebeğim 11 günlük, sütüm az biliyorum sağınca ikisinden 30 civarı çıkıyor, 40 45 dk emzirdikten sonra(dinlene dinlene emiyor zaten full çekmiyor) tamam en azından 15 ml çekmiştir deyip 60lık mama hazırlıyorum doyurmuyor, sütümün hiç bi etkisi mi yok diye çok üzülüyorum ağlıyorum, bu çocuğun mide kapasitesinin ne kadar olabilir ki… göğüs ucum yok silikonla emziriyorum o yüzden mi verimli olmuyor bilmiyorum