Bebetonunmotheri geçen yaz biz de olduk dili, boğazı, vücudu su topladı yara oldu. Uçuk virüsü dedi doktorumuz bize. 2 farklı doktora danıştık ikise de aynı şeyden bahsetti. Uçuk geçiren bir birey bebeği öptüğü takdirden bebek anında hasta olmaz, bağışıklığı düşer düşmez etkisini gösterir zamanında öpmüş birisi dedi. Mama dahi içememişti yavrum. 3 farklı ilacı var ateş te yapıyor muhakkak götürün doktora. Antibiyotik, ağız içi ağrı kesici damla ve ekstra vitamin varmişti bize. 2. Günde bir tık daha iyi oldu 😌