Ambrossia Kızlar 13 günlüğüz 10. Günde göbeğimiz düştü çok az siyah bir kuruluk kalmıştı banyodan sonra oda çıktı ama altı sulu kurumamış bu durumu yaşayan var mı enfeksiyon mu kapmış?
Melike-sayar Tam kurumamis olabilir açıklık vardır benim kızımda da öyle oldu doktor küçük çubuk gibi biseyle göbek deliğine bisey yaptı geçti ıslaklık
1Umut Serum fizyolojikle temizleyin,kare kotonlar var ya onlarla kurulayın ve göbeğine onlardan bir tane koyup öyle bezleyin bebeğinizi.Geçici bir durum ama mutlaka doktorunuza da bildirin durumu.
Ambrossia 1Umut eczaneden göbek bakım kiti aldık onu uyguluyoruz umarım çabucak kurur teşekkür ederim 🙏🏻