her düşmesinde sağ yada sol yanağını yere vuruyor ama bu sefer banyoda düştü şakak kemikleri de etkilenmiş biraz kırmızılık var, doktor ben olmazsam sürekli getirme tomografi küçük yaşta beyin hasarına sebep olur demişti, şimdi ne yapabilirim burada bir kişi yazmıştı küçükken annesi düşmüş damarı ezilmiş bu yüzden epilepsi tanısı konulmuş diye onu okuduktan sonra ne yapacağımı şaşırdım şimdi.