Prensesannesi96 Merveahmettoprak psikolojik canım benim de yumuşacık ben de öyle düşünüyorum ama bebeğimin kilo alımı çok şükür gayet iyi bir aylık benimki de ..😇
Niihhaann Sütünüz yağlıysa eğer göğüs sertleşmeyebilir,bu süt olmadığı anlamına gelmez. Bir doktor bana bu şekilde bilgi vermişti
Ececiiim egesmommm benim de göğüs uçlarım hala çok hassas. Göğüs kalkanı kullanıyorum bir yere değmesin diye. O da akıtıyo birikince 😐 hassasiyet geçince göğüs pedi kullanıcam ben de 👍🏻👍🏻
egesmommm Ececiiim ben pedle lansinoh kullanıyordum çok hassas olduğunda iyi geliyordu böyle akma şeylerine hiç gelemiyorum ped büyük kurtarıcı cidden