Balbdem Sağ mememden bi sertlik oluşmuş memeden süt geliyor tıkalı değil ama ellediğimde elime bi kitle gibi bişey geliyor, önceden yoktu ne olabilir yaşayan var mı?
Ececiiim Balbdem geçtiğimiz hafta yaşadım. Oğlum 3 aylık aktif emiyo ama yine de sertlik oluştu. Birkaç defa üst üste aynı göğsü emzirdim geçti. Çok rahatsız ediciydi 😐😔
Balbdem Ececiiim benim göğüs ucumun üst kısmın da elime ufak bi sertlik geliyor süt kanalı tıkanmış olabilir sanırım süt geliyor meme de çünkü mastit olsam gelmez sanırım
Ececiiim Balbdem mastit olduğunu zannetmiyorum. Ben sağmayı denedim yine o yumru kaldı. Ertesi gün o gögsümü emzirdim çoğunlukla kendiliğinden geçti.
Elifadaannesi Ececiiim sıcak su ile masaj yap duşta geçerse süt kanalı tıkanmıştır geçmezse genel cerraha görün kitle genelde kolda ağrı yapıyor birde aynanın karşısına geçip iki kolunu yukarıya kaldır iki göğsün aynı hizadaysa kitle yoktur bi dengesizlik hissedersen kontrole git benim göğsümde kitle var ikisi eşit hizada değil stres yapınca kolum ağrır bende emzirmezken sürekli elime geliyordu şimdi bulamıyorum inşallah emzirmenin faydası olup geçmiştir
Ececiiim Elifadaannesi kitle o gün kalıyo ertesi gün geçiyo. Mesela şuan hiç yok. Kalıcı bişey olmadığı için çok önemsemedim. Koluma vuran bi ağrı olmadı henüz. Umarım tekrarlamaz. Göğsümü baya sert hissetmiştim o zaman 😐😐
Balbdem Esra321 dün doktora gittim meme ultrason u çekildim kistmiş ama önemli değilmiş sizde görünün bi isterseniz
Nursenayasin Mastit bence çünkü bendede daha bu sabah aynısı vardı sureklı emzırdım sağdım akşama doğru ağrısında kıtlede gitti daha önceden sürekli oluyordu sımdı azaldı