ablk Eğer çok uzun saatler dışarıda kalmayacaksam,tam mama sıcaklığına getirip koyuyorum termosa.Ama uzun saatler dışarıda olacaksam ve mama vereceğim süre belli değilse,yanıma bir şişe de normal su alıyorum.
biberonun içerisinde ılıtıyorum.
evde biberonun içine kaç cc sıcak su koyarsanız istediğiniz sıcaklığa erişiyorsunuz onu deneyip öğrenebilirsiniz.Dışarıda da direkt o kadar cc sıcak ve soğuk su koyup hazırlarsınız.