Küçüklüğümden beri annem yakar bana evlendim memlekette olduğum süre zarfında yine yakmıştı hatta geçen eşime dedim sen yakar misin diye çok dökülüyor çünkü annemin kınanın içine katılan bir tarifi vardı saçım dökülüyordu üç dört günde şıp diye dökülmeyi kesti şok olmuştum. Eşim yakarım ben dedi ama taşınma telaşından nasıp olmadı. Yaksam iyi olur aslında. Ben besledigine inanıyorum kesinlikle baş ağrısını da alıyor migren gibi falan. Benim migrenime de iyi gelmişti.