TugrulMom Hanımlar 1 yaş bebeği olanlar yeme düzeni ve miktarı nasıl acaba mesela sabah uyandıktan yatana kadar nasıl ve ne miktarda besliyorsunuz ?
Nereleregidem TugrulMom sabah kahvaltı yarısını yer yarısını atiyor. Öğlen 12-1 gibi güç bela bir seyler yerse yer. Akşam 4-5 gibi yine aglaya bagira belki bir şeyler yer yatmaya yakın da inek sütü içiyor ve kapanış
Cefat TugrulMom sabah kahvaltıda yumurtası, peynir, avakado, patates, yulaf,pancake, zeytin, tahin keçiboynuzu özü… hangisinden varsa. Arada meyve, hurma ve. Öğlen çorba Arada meyve Yoğurt Akşam yemek. Kısaca böyle.
Nereleregidem Buketyaren hafif ilitiyorum çok isinirsa içmiyor. Zaten bana normal gelen ona çok sica gelebiliyor. Bir dk belki cezvede isitiyorumdur o kadar az
Yaren-im Ranianurmom bizde valla Allah ne verdiyse bebeğimde öyle istiyo zaten sofraya oturuyoruz bizim yediklerimizden istiyo vermeyince yırtınıyo bende ne yersem onada vermiyorum herşeyi yesin diyorum ilerde yemek ayrımı yapmasın
Meret Önce kalkınca emzirme sonra kahvaltı güç bela .ilk uykudan uyaninca ara öğün 2 gibj öğle yemeği.uyur uyanınca alerjik mama ikindin 5 ile 6 arası .akşam 7 buçuk 8narasi akşam yemeği emzirme tabi arada emzirme sonra akşam uykusuna geçiş meyve pek yemiyor binara yiyordu bıraktı