Araslarcaaa 1 aydır geçmeyen öksürüğümüz vardı iğne yapılı antibiyotik hava veriyordum evde şimdi yine gittim doktor zatüre olmuş 14 gün antibiyotik geçmezse iğne yapacağız dedi bunu yaşayan var mı