Tubasu burda okumuştum emzirirken göğüsteki süt değişiyor mu diye 6 aylıktan sonra da 1 nuamradan devam etmeyi düşünüyorum demişti banada mantıklı geldi 7 ve 8.ayda kg durumuna da bakacam. Birde 6-18 aylık emzik almayı düşünüyorsanız onu da çoğu bebek kabul etmiyo büyük diye ve dişe zararlı oluyormuş onu da hep 0 6 aylık kulanacam emzik değiştirip.