benkosarim Aaddaa doğduğundan beri kullanıyorum bir ara değiştireyim dedim diğer markalar pişik yaptı tek sıkıntısı kalıbı küçük mesela 5 kilogram bir çocuğa 4 numara bez olmuyor çünkü kalıbı 3 numara gibi
Azizefe Aaddaa oğlum 9 kilo 4 numara kulaniyorum ben 5. .6 saate. Bir degistiyorum gayet memnunum ama tabi fazla kaka yapınca taşıyor bnce her bezde var o
Mnpd Aaddaa ilk başta sleppy bionaturalle başladık minicik bebekten heryere idrar taştı ama baby turcoda öyle bi sorun yaşamadık
Melikeaydemir Normalde molfix kullanıyorum doğduğu günden beri bir kez indirimde diye babyturco aldım 80liydi resmen paketi bitiremedim dışarı taşırıyor, bezi açarken yapışkan yerlerinden bez parçalanıyor tavsiye etmem.
Helen4444 Kızım doğduğunda sleepy kullandım. Sonra uygun diye turko aldım 15 aylık kızım ne sızeırdı ne bişey gayet memnunum
Bmbulut Aaddaa dogdugundan beri kullaniyorum bi sikinti olmadi hic pisik feln yapmadi zatem icerigi temiz bi urun
hepoyleolurzaten_ Aaddaa İlk 5 ay Sleppy kullanmıştım pişik, taşırma vs bir sürü sorun yaşamıştık. Şimdi 1 buçuk senedir Baby Turco kullanıyorum çokta memnunum