olaya iyi tarafından bak güzel anne en azından erken teşhis konulmuş. ben hastane hastane doktor doktor gezdim daha geçen hafta teşhis koydular 10 gündür bende diyetteyim anında 5 kilo verdim. çocuğum aylarca uyumadı meğer alerjikmis 🥹 şimdi alerjik mama ile takviye yapıyoruz kilosu falan çok alt sınırda kaldı her bebekte süreç değişiyor kimi 5 ayda düzeliyor kimi 5 yaşında onun dr takibinde anlayabilirsiniz. diyetiniz size iskence haline geliyor ve yavrunuza bakamayacak kadar kötü oluyorsanız sütten kesmek gerekiyor ben kesmedim boynumun borcu diye diyete devam ediyorum zor bi süreç Allah yardımcınız olsun. yani aç geziyorum aslinda :)) çünkü herseyde süt ve süt ürünleri var dana eti kıyma köfte çikolata peynir yumurta vs bir sürü şey. kahvaltıda sadece domates salatalık ve zeytin yiyebiliyorum :/