Ikicocukbiranne Kızım 4 yaşında bu sene anaokuluna başlatmak istiyorum, okul yürüyerek 15 dk mesafede ancak ben servisi de düşünüyorum. Servisle gönderenler nasıl oluyor çocuğu servise tek başına mi bindirip gönderiyoruz acaba.
benkosarim Ikicocukbiranne bir tane servis ablası oluyor genelde sabahları sizden o teslim alıyor akşamları o teslim ediyor
Deletedmom_109 Ikicocukbiranne yaa bu konuyu ben de çok merak ediyorum bir ihtimal servisle gidebilir oğlum bakalım takip edelim postu