Kizlar merhaba, oğlum 1 ay sonra iki yaşına girecek kelime sayısı çok az doktor kontrolüne götürmüştüm kreşe başlayabilir sosyallesebilir dedi ben çalışıyorum şu an annem bakıyor, iki yaşında kreşe gönderen annelerim varsa süreç nasıl zor mu çok sıkıntı yaşanıyor mu vicdanen de bırakmak zor geliyor tecrübelerinizi paylaşır mısınız benimle 🥺