Melikeaydemir Kızlar merhaba 7 aylık anneyim yaklaşık 2 haftadır dikişlerimde kan pıhtısı şeklinde şişlik ve iltihap var birkaç kez patlattım ve temizledim ama artık daha büyük ve ağrılı acılı oluyor yaşayan var mı deneyimlerini paylaşırsanız sevinirim 😵💫
9mart Melikeaydemir merhaba canım benim dikişlerimde pAtladı ve iltihap topladı tekrar ameliyata alındım 1 ay sonra bence bi doktoruna git
Melikeaydemir 9mart Hadi ya 🙄 benim 7 ay oldu aslında dışarıdan iyileşti ama bölge bölge böyle mercimek büyüklüğünde şişip iltihap akıyor sizinde öyle mi olmuştu ?
9mart Melikeaydemir üst tabakam açılmıştı sarımtırak bi renge sıvı akıyordu benimki hemen fark edildi şeker de vardı bende şeker den dolayı da olabilir demişti doktorum sezeryanda bir ay sonra ameliyata alındım ama bu sefer eriyen dikişle dikmediler iple dikildim şu an gayet iyiym senin baya geçmiş üstünden ama bilemedim bi de sezeryan yerimde şişme oluyodu mor renkte bi doktora gözük istersen bakımını falan da iyi yapamamış olabilirsin çok iyi kurulamam lazım o bölgeyi iltihap da akıyordu bende inşllah sendeki öyle değildir zor oluyo çünkü doktora git bence belki ilaçla halledilebilir ne kadar erken o kadar iyi 7 kat kesi var hafife alma hemen gözük