Burcuylcnfrt 3 buçuk aylık bebişime hipp mama kullanıyordum doymadığını düşünüyrum. O yüzden aptamin conformil aldım ama tadını sevmedi. Gaz sancısı olduğu için conformili tercih ettim. Bir ölçek aptamil bir ölçek hipp karıştırnca içiyor yoksa içiremiyrum. Acaba karıştrnca bi skntı olur mu bilemedim yardmcı olursanz sevinirm.
handhnde Burcuylcnfrt iki mamayı bizde kullandık olmadı. Similac kullanıyoruz şuan gayet mennunuz. Mamaları karıştırınca etkileşimi farklı ola bilir.
SevNurRel Burcuylcnfrt Golgan goat deneyebilirsin. Biz alerjiyi öğrenene kadar önce hipp kullanmıştık sonra eşim bulamamış gece bitmişti goldan goat almıştı. Memnun kalmıştım
Burcuylcnfrt Benim bebeğim normalde kolay kolay kaksını yapamaz ama aptamili verdiğim zmn kakasını yapıyor. O bni şüphelendrdi bağırsaklrnı mı bozuyor yoksa etkisinden dokayı mı bilemdim
ceylinnn Confomil özel gaz maması olduğu için tadı biraz buruktur. Hipple, aptamil farklı formül mamalar karıştırmayın daha beter gaz ve kabızlık olur. Normal aptamil alıp onunla conformili karıştırıp verin. Doktorumuz bu şekilde önermişti bize.
Burcuylcnfrt Bende 2 veya 3 kere verdim hepsinde de akşamında kakasını yaptı. Şimdi normal aptamil Aldım onunla karıştırp vercm. Bizde gaz sorunu yavaş yavaş bitiyor sanki geceleri daha huzurlu uyuyoruz ama bunu kehribar kokye ve bilekliğede bağlayablrz sanki o bizi sakinleştrdi. Normalde bebeğim uyanıkken 5 dk bile sırt üstü yatıramazdn şimdi uyankken 1 saate yakn yatıo kndi kndine.
ysmntopal [bilinmeyen] farklı markalar olduğu için bağırsaklara dokunabilir onun yerine normal aptamil alıp conformil olanı ile karıştırıp verseniz bence daha faydalı olur.