Saretiryaki çok uzun gibi geliyor ama zamanla azaliyor ve bı gün tamamen bittiğinde ne kadar hızlıydı zaman diyorsunuz . Benim kızım da 11 aylık . İlk 6 ay nerdeyse pişman olmuştum 😂 ama geçti gitti . Şu an emekliyor istediği yere gidiyor ,peşimden geliyor daha rahatladı . Söylediklerimizi anlıyor , cidden daha rahat . İki aydır falan böyle. Yürüdügu zaman da zorluk başka evet ama iletişim kurmak kolaylasinca mızmızlığı azalıyor bence .