FredericChopin civcivannesi_ Benim kaynım 25 yaşında, tek böbrekli olduğunu askere gitmeden önce sağlık kontrolünde öğrendi. Bu yaşına kadar hiçbir problem olmamış. Askerlik işleri olmasa kim bilir ne zaman haberi olacaktı… İçinizi ferah tutun.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Anne karnında Böbrekte kist var dediler doğduktan sonra idrarını önünden yapamadığını öğrendik böbreğin biri az çalışıyor biri hiç çalışmıyor. Oğlum 2.5yasında ilaç tedavisi görüyoruz. İdrarını karnının yan tarafından delik açtılar ordan yapıyor
civcivannesi_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala çok geçmiş olsun benim oğlumunda sağ böbreği yok sol böbrek iyi durumda kendini geliştirmiş dediler. Ama o kadar korkuyorum ki
civcivannesi_ FredericChopin benim eşimin dedesi de tek böbrekli adam 60 70 yaşında daha yeni öğreniyor ama yinede korkuyorum işte
civcivannesi_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kontrole gidiyoruz ama ilaç tedavisine gerek yok denildi. Sol böbreği kendini geliştirmiş iki böbrek gibi diyorlar. İdrar enfeksiyonu geçirmemesi gerektiğini de söylediler