Deletedmom_63 Kabızlık yapmayan tuvallettini yaparken kiziriyor ağlıyor doktor normal dedi ama içime sinmedi yardımcı olur musunuz ?
Ceylnacakir Deletedmom_63 bizde aynıydık 2 aylığız. Biz hipp organik combiotic mamaya başladım ve gün içerisinde bir kaç damla kaynamış ılımış su veriyorum işe yaradı bizde. Biz de bi kaç gün arayla kızararak yapıyordu. Doktorumuz bunu önerdi ve biogaia damla da kullandık probiyotik içerdiği için. Bu şekilde deneyin 1 hafta içerisinde düzelecektir inşallah
Ayse5100 Deletedmom_63 canım mamayı bizler değil bebeğin seçecek çünkü hepimizin bebeği farklı marka mama kullanıyoruz birimizi kabız diğerini gaz yapan öbürüne çok iyi gelen mamalar var o yüzden deneyerek gideceksin ben mesela anne sütüne en yakın organic bebek sütü olan hipp organik combiotic kullanıyorum öncesinde sma optipro ve Aptamil prosyneo kabız gaz yaptı iyi gelmedi sende birinden başla üç gün süreyle takip et gazını sancısını tuvaletini ve ona göre ilerle iyi gelmezse marka değiştir
silad70 Aptamil , hipp , Bebelac kabız yaptı sma ishal yaptı tesadüfen BİM’in bebivita diye bir manasını aldık çok şükür ne kabız ne de gaz yaptı çok memnunum ben
Deletedmom_63 Melis1706 valla 2 kere içirdim 2 sinde de içtiğininin fazlasını kustu benim kız bide yüzü çok kızardı bıraktım
Minikkussum Deletedmom_63 hipp markanın yan ürünü Alman markası yani bakma bimde satıldığına yurt dışında bebivita ürünleri yok satar hepsinin içinde bişey var ilaki ben hipp combiotic kulaniyorum memnunum
silad70 Deletedmom_63 gayet doyurucu bi mama doktoruma sordum sma ishal yapınca hangisiyle değiştiriyim diye hangi mamanın iyi geldiğini bilemediğim için sen bana kullanmak istediğin mamayo söyle içeriğinin temiz olduğunu söylerim dedi bende söyledim oda gayet temiz bi mama devam edebilirsin dedi
Mertsames Aptamil sma ve hip kullandık. Aptamil ve sma yı içemedi ağzının diğer tarafından çıkarıyordu ve gaz yaptı. Hipi severek içiyor. Kabız yapmadı gazını da kendisi kolay çıkarıyor 2,5 aylık
Ceylnacakir Deletedmom_63 evet hipp combiotic kullanmaya başlayın hem kabızlığa çözüm oluyor hemde gaz sorununa çözüm. Ama gün içerisinde biraz su vermeyide ihmal etmeyin. Mama içen bebeklere az da oksa su verilmesini öneriyolar. Hem bağırsaklarını yumuşatır
Semaemrahamza Bende aptamil kullandım gaz yaptı sma optipro da comfort da işe yaramadı 4 gündür hipp veriyorum baya iyi geldi bi de kimyon çayı veriyorum maşallah şuan düzeldi
Gulsen777 Deletedmom_63 bizim bebişte kabız gibiydi hipp organic combiotic çok iyi geldi hemen gününe düzeldi mamada bağırsakları destekleyici probiyotikler varmış sende deneyebilirsin