Asel06_ sizi anloyorum ama bu bizim başımıza geldi Antalya da. O şahitlerin bir önemi yok , tarihin de yok dediğim gibi geçerlilik süresi 3 aymis. Emlakçı anlattı , neden imzalatildigini tarih atılırsa veya boş olursa neler olduğunu. Vicdanlı olanlara hep vicdansizlar denk geliyor. Bunun için de diyorum ki dünyadaki sınavımız. Hayırlı kapılar açılsın 🌼