Bacılar başlıkta yazdığım gibi 8 aylık bir oğlum var. Doğduğu günden beri kımıl kımıl çok hareketli. 4. ayda sürünmeye başlamıştı şu an çok aktif, emeklemenin yanında tuttuğu her yerden ayağa kalkıyor. Aklı sürekli bir yerler karıştırıp, keşif yapmada. Kitap okumaya çalışıyorum ona, kitabı ısırıp yırtıyor. Etkinlik falan hak getire. Sürekli şarkı söylüyorum onunla konuşuyorum o konuda sıkıntımız yok ama oğlumun tek isteği özgür kalıp evde gezmek, bir yerlere vurmak, terliğimi yemeye çalışmak, kedimizi kovalamak ve bağırmak. Instagramda millet hep etkinlik yapıyor çocuklarıyla, kitap okuyor, oyunlar oynatıyor. Kendimi ilgisiz anne gibi hissediyorum onları görünce. Serbest mi bırakayım yoksa değişik bir şeyler yapmam gerekiyor mu bilmiyorum.