Kızlar oğlum 2yaşinda Bn biraz dan fazla bir gerici ailenin geliniyim asla izin vermiyorlar doktora götürmeme, ilgilenmiyorlar da, konuşur konuşur bişey yoktur diyorlar, altli üstlü oturuyoruz ve eşimle ortaklar, bebeğimin bir sorunu var mı nasıl anlarım, Bi yardımcı olun otızm belirtileri ne