gulsum61 grip değildir o. Doğum yaptığımda hemşire bana ilk aylar hapşırabilir hasta oldu sanmayın demişti. Benim kızım da sürekli hapşırıyor arada bırnu tıkanıyor damla döküp aspiratörle çekiyorum rahatlıyor. Doğduğu gün hapşırmaya başlamıştı 33 günlük olduk hala gün içinde 3-4 defa hapşırır