Memnun kalmak kısmını ben de pek yorumlayamadım ama ben gerekli gördüğüm için bütün aşılarını yaptırıyorum ve yaptıracağım. Seneye grip aşısı dahil yapılacak örneğin.. rotavirüs aşısı biz rotarix yaptırdık ağızdan damla ile yapılan bri aşı. Canlı aşı olduğu için yan etkiler anında değil de iki üç gün sonra çıkabiliyor, ama benim kızımda hiçbir yan etki olmadı. Arkadaşımın iki kızı var, büyük olanda aşı yok ufakta vsr ve der ki kendisi “büyük kızım senede beş kere ishal olur serumlar hastaneler iğneler antibiyotikler hatta bütün ev halkı ishal oluruz ama küçük kızım bir kez bile ishal olmadı” diye anlatır rotavirüs aşısı gerekliliğini