Galactago damla aldım, kuru incir kayısı hoşafı içiyorum, sütümü artırmıştım her emzirme sonrası sağım yapa yapa, artık oldu dedim sağmayı bıraktım (çok zahmetli bi iş sürekli bulaşık çıkıyor) yine yumuşacık oldu memeler :( zaten bayadır yumuşacık moralim çok bozuluyor napcam bilmiyorum