Anne-bebek Bebeğim 5 aylik olacak son 2-3 haftadir uykuya geçeçgi zaman ağlama krizine giriyor ve gerek kucağimdayken bazende ayağimda sallarken kalkiyor sürekli oturmak istiyor bu durumla nasil basacikabilirim
Sumshn Anne-bebek çıkamazsın🤭🙊 kısa bi süre diye düşünüp stres yapmayın. Zamanla geçiyor. Atak dönemi mi diye kontrol edin. Genelde yeni öğrendikleri bi durum olunca yapmak istiyorlar. Oturmak olabilir bu durum. Sabredin