Mrba kızlar 49 gün önce sezeryan oldum ve 40 gün boyunca kanamam normaldi ne çok ne az , sonra 40 cikinca iki üç gün durdu sonra tekrar sanki adet olmisum gibi ama fazla oluyor sanki , acaba normal mi başına gelen var mı rica etsem yardımcı olur musunuz 🫠🥲🥰