Sedfibomlksh16 Momonlyn bozcada kesinlikle bir kere gitmistik çok guzel tatil icin 🥰 kapadokya bana sıkıcı geliyor nedense gitmedigim halde belki de önyargı yapıyorumdur 🤷♀️ 😃
Meselahakli Momonlyn ikisinede gittim bozcadada en fazla 3 gün sonra sıkılırsın denizi çöm soğuk girilmiyor bebekle zaten bence kapodokya çok fazla gezilecek yeri var tarih kokuyor fiyat olarakta çok daha uygun ada aşırı kalabalık
Olric11 Momonlyn Deniz kum güneş ☀️ Kapadokya balona binerseniz tamam onun hariçinde bol bol peri bacaları çanak çömlek
Aynenkanka Momonlyn iki yere de gittim. Şu mevsimde tabii ki bozcaada 🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻 kapadokya sonbaharda güzel ekim kasım gibi gidilmeli çok soğuk oluyor orası
Aysnrincii Momonlyn bozcaadaya gitmedim ama kapadokya ya çok gittim kayseri de yaşıyorum kapadokya 1 günlük gezmelik yer çokta önemli değil günübirlik için uygun eger kalmalıysa önermem