Biroglanannesi 22 aylık bizim ki son bir iki gündür başladı istediği olmayınca dklarca ağlıyor istediğini yapmıyorum ağlayıp sakinleşmesini bekliyorum sakinleşmeyince sarılıp neden izin vermediğimi anlatıyorum eğer yine sakinleşmezse başka sevdiği bir şeyle kandırmaya çalışıyorum. Sabrım tükeniyor bence de 2 yaş sendromu bütün atak haftalarından daha zor inşallah çabuk geçer