Zehra2205 Ben tshirt ve şort ile yatırıyorum. Odada cam acamıyorum o yüzden balkon kapısı açık oöuyor mutfakta, uzak ama sabaha karşı çok soğuk olduğu icin üşüyebiliyor bu yüzden sadece zıbınla cok üşür. Bir de park yatağın üzerine (yarısına kadar) koyu renk örtü örtüyorum sabah erkenden hortlamasın diye, o da biraz koruyor sanki soğuk girmesini.