Cnprtk benim iyileşmen ağrılarımın hafiflemesi 3haftayı buldu çünkü salak asistan antibiyotik yazmayı unutmuş doktor söylediği halde . 5gün ağrıdan sızlandım durdum doktor kontrolünde söylediğimde anlaşıldı antibiyotik yazmadıği o ağrıyı anlatamam ya bi parol la ağrı geçermi . Eczaneden baticon alıp pansuman yaptım her tuvalet sonrası bi de saç kurutma makinasını tuttum biraz dikişlerin üzerine. Zor bi süreçti ama geçiyor sizinki benim gibi olmaz tabi temiz ve kuru tutmaya gayret edin daha erken iyileşirsiniz inşallah Allah yardımcınız olsun canım