6 ay 2 günlük olduk. Doktor 5. Ayda ek gıdaya yavaştan başlayabilirsiniz dedi. Tatilden sonra daha yeni başlıyoruz. Ağzına püre verince ağlıyor. İlk kaşığı tükürüyor sonra da ağlamaya başlıyor. Devam edemiyoruz bile. Püreyide mama ile açtım akışkan hale getirdim ama yine olmadı. Ne yapabilirim? Sizler ne yaptınız 🫤