Elenor17 Melike-emirasaf ben bu gaz yutma meselesini anlayamıyorum neden gaz yutuyılar orta akış veya hızlı akışta.Bide biberondan cekerken köpük köpük neden oluyor ?
Melike-emirasaf Elenor17 ağızdan da alıyorlar birtek yenidoğduklarında ağızdan nefes alamazlar sonradan almaya baslıyorlar