ikizannesi34 Kızlar ikizlerim 12 aylık atopik cilde sahipler sürekli kaşınıyolar hergün duş aldırırım ve bioderma kremle tüm vücudunu kremlerim sadece zıbın giydiriyorum sıcak diye ama yinede boyun göğüs bölgesinde ensesinde ve kalçalarında kızarıklıklar var kaşınıyor bugün de daç diplerinin pul pul olduğunu gördüm yaşayan var mı siz neler yapıyosunuz
Beraninannesii ikizannesi34 Bioderma atoderm krem ve şampuan kullanıyorum ben günde 4 kere krem suruyoruz hergun duş aldiriyorum normal giydirme rağmen tekrarlamadi
[silindi] ikizannesi34 her yeri kızardı isilik gibi. İsilik sandık doktor atopik dermatit dedi. Laroche cicaplast verdi. Sürekli duş aldırıp sürüyorum ama çözüm olmadı.
Busra_altsoy ikizannesi34 benim oğlumda öyle oluyo kasiniyor bugün hastaneye götürdüm atopik egzama doğuştan beri var yani advantan krem kullandım bu sefer de locoderm yazdılar kendini çok kaşıyor ağlıyor yerlere vuruyor kaşimaktan Bioderma nemlendirici kullanıyorum günde 2 kez nemli tuttuğum halde zibinla evde dolanıyor ama gen oluyor.
Angelss12 ikizannesi34 her gün duş aldırmayın cildini daha dq kurutursunuz ve her duşta şampuan kullanmayın vücuduna bir de ben kızımın kıyafetlerine çift durulama yapıyorum ve hala ütülüyorum bu şekilde biraz daha hafifliyor
Busra_altsoy Beraninannesii krem ve sanpuan ne kullanıyorsunuz acaba merak ettim doktora sorup alabilirim belki
Serpilllatlas Her gün yıkanmazmıs atopil bebekler bizim doktr haftada 3 gün dedi,ve bioderma atoderm instive blö ve mustela stelepıo şampuan kullanıorz üstekilwr dusyan çıkmadan aveno durulama yag ile duruluyor cok rahatşadı
yigit2021 Tam 1 sene Atopik dermatit ile mücadele verdik yaz ayı alerjinin alevlenme dönemi kaşıntısı olduğunda bebek küvetini suyla doldurun içine nişasta dökün vücudu o suda biraz beklesin kaşıntısını alacak duştan sonra da mutlaka hakiki gül suyu ile tampon hareketlerle vücuduna sürün 1 saat sonra da günlük nemlendiricisini kullanın bize en iyi Bioderma atoderme geldi
yigit2021 turkuazmavisi evet geçti tamamen çok şükür şuan sadece alerjisi olan gıdaları diyet açma yapıyoruz onlar da iyi gidiyor çok şükür
Poly-ana ikizannesi34 Benim oğlumda 5 aylık atopik dermatit linola losyon kullanıyoruz sabah akşam tüm vücut ılık duş aldırıyorum terlemeyecek şekilde giydiriyorum çamaşırlarını çift durulama yapıyoruz çok dikkat ediyoruz ama bir bakıyorum tekrar kabarmış sanırım şuan mevsim tetikliyor yumurta alerjisi var asıl tetikleyicisi o yumurta tüketmiyorum ama sıcakta bir o kadar tetikliyor. Kaymak gibi cildi vardı çocuğumun cildi şuan portakal kabuğu gibi çok üzülüyorum inşallah normale döner