bluem dikili de çam kamping var hem kendi minik plajı hem de yanıbaşında halk plajı var. İçinde kafesi de var. Biz bu sene 4. Kez gideceğiz. Hafta içi çok keyifli oluyor. Çadırlarınızı ağaçlık alana kurup önüne hamağınızı da kurabiliyorsunuz. Bebekle geçen sene de girmiştik o zaman daha 7-8 aylık falandı sanırım. Orayı düşünebilirsiniz.