Merhaba arkadaşlar
Ne yazık ki 5 günlük tatilin son 3 gününe denk gelen bir regl söz konusu…!
İlk kez böyle bişey yapıcam.
Geciktirici kullanmayı düşünüyorum
Amaaa…! Bir yandan da korkuyorum
İlaç kullanmayı asla sevmeyen biriyim
Aranızda benim gibi zorunda kalan
Kullanan var mı
Önerileriniz nelerdir?