Kızlar 29 günlük bebeğim var. Etraftaki herkes çok üstüne düşüyorsun bebeği koy bir yere işlerini hallet diyor. Ancak ben eşim evde olmadan duş almıyorum ev temizliği yemek yapamıyorum. Başından ayrılmıyorum 2 saatte 1 emziriyorum mutlaka. İki dk çay koymaya gidiyorum ağlıyor sanıyorum koşup gelip yanında duruyorum. Eşim iişteyse eğer sabah yapacağım kahvaltı tabağını akşamdan hazırlayıp öyle yapıyorum. Normalde titiz biriyim ama bebeğim doğduğundan beri pek iş yapamıyorumeşim akşam gelince 1 saatte hızlı hızlı temizlik yapıyorum. Sizler nasıl başa çıkıyorsunuz aceba var mı bir yolu bunun