Arslanbebek52 Arkadaşlar merhaba , bebeğim 2 aylik mama ile besleniyor fakat bu sıralar gazı ve kakası dayanilmicak şekilde kokuyor.basina böyle birşey gelen var mı doktora gitmemize gerek var mı yoksa bu durum normal mi
Pol34 Arslanbebek52 bi dönem benim bebeninki de öyleydi özellikle 1-2 gün kaka yapmadıysa çok kokuyordu bana yediklerinden falan demişlerdi ama 3-4 aylık olduktan sonra öyle bi gaz kokması hatırlamıyorum ben
Lina2023 Kötü kokulu kaka enfeksiyon kaynaklı olabilir kaka takibi yapın kan mukus ve rengini gözlemleyin