Günaydın güzel annelerim bir sorum varda bilenler cevaplarsa çok sevinirim. Bu Eylül ayında 2 sene olacak kirada oturuyorum canim ev sahibim her sene bu aylarda evi satacam faln diyor sonra o popisinin üstüne oturuyor ama beni sinirlendirdigi ile kalıyor. Şimdi gene aynısı yaptı evi boşaltın satacam dedi bizde ne alaka gelen eşyalı baksın dedik şimdilik emlakci getirip göstercek ama evi bosaltmayi düşünmüyorum benim burdan doğan haklarım neler yani birde 6 ayda bir zam yaptı. Kirayı bazen elden verdik bazen hesaba attık ama konuşmalar elimizde yaptığı zamlar yada kirayı hesaba attın diye yazdı delil olur mu bilemem ama şuan çok kızgınım evde yok bide kiralık napcam bilmiyorum 🌸