Kizlar 2 ay oldu sezeryan olalı yaklasik 1 haftadır karnimda boyle gaz agrisi gibi mi diyim degisik bir agri var. Neden oluyor acaba kirkimdan sonra 1 kez adet oldum gunune daha var. Böyle tuvaletim varmis gbi ayni zamanda etim agriyormus gibi degisik bir agri yaşayan var mi