Deletedmom_79 Durudurum bende özele acilden girip isteğe bağlı diyerek vermiştim. Devlette sorun belirtmezseniz bakmayabilirler
witcher Durudurum Ben baktırmıştım ama doktor demişti 2 gün sonra tekrar beta ver yükselmesine bakalım diye acile gittim haftasonuydu hamileyim beta vercem dedim baktılar bir deneyin şansınızı
Deletedmom_79 Durudurum yalan olmasın geçen mart ben 300 civarı bişey vermiştim beta hcg için Medicalpark’ta.
leyla23 Durudurum sorun bildirmeden bakmıyor devlet. arkadaşım baş ağrısıyla gitmiş, tomografi çekmeden sormuşlar hamilelik şüphesi varmı diye, olabilir diyince bakmışlar. banada bakmamışlardı devletin aciline gittiğimde
leyla23 Allah affetsin ama şeytanın avukatı olayım. sizde 3 gündür başım ağrıyor diye gidin bayılın oralarda hemen baksınlar 😄😄
leyla23 Durudurum o zaman adet gününüzden hesaplayın 5 6 haftalık olunca kadın doğuma gidin hem kalp atışını duyarsınız
kenankaan Durudurum ben birini Konya’da diğerini Hatayda öğrendim. Yani ben gittiğimde poliklinik saati bitmişti. Öyle acile gittim. Gündüz vakti acile beta hch baktırınca haklı olarak Sağlık mensubu arkadaşlar daha acil başka şeyler olabildiği için bakmak istemeyebilir. Gündüz gidecekseniz poliklinik girişi yapmanızı tavsiye ederim.