Oğlum 1 yaşında . yürümüyor ama emekliyor. Tutunup kalkmaya da çalışıyo bu ara. Ama sürekli yaramazlık nerde zarar orda benimki. Yapma oğlum gitme oğlum atma oğlum vurma oğlum etme oğlum.. bi de sürekli pat küt düşüyor..bütün gün böyleyim yapma etme sürekli artık kendimden tiksindim. Bi de sinirleniyor ağlıyor yapma etme diyince. Sürekli bi hareket halinde asla 1 saniye durmuyo. Ter su içinde sürekli.. Merak ediyorum kızlarınızda böyle mi. Yoksa oğlan anası olmak kader mi 😔