Herkese merhaba🌺
Kızım 4,5 yaşında. Bebekliğide dahil hiçbir zaman yabancılama huyu olmadı. Hep sevgi pıtırcığı bir bebekti ve şimdi de o şekilde bir çocuk. Birini bir kez görmesi yeter. İkinci kez görmesinde ay ben seni çok özledim seni çok seviyorum diyip koşa koşa kucağına atlar. Sinirlerim bozuluyor. Anlamaya başladığı zamandan beri tane tane, sabırla anlatıyorum. Hiç tanımadığı, hayatında ilk defa gördüğü insanlara çocuklara sarılıyor birden. Bayramda çıldırmaya yüz tuttum. Annemle altlı üstlü oturuyoruz. Baktım sesi geliyor kapıyı açtım eve gelecek diye. Merdivenin orada da insanlar vardı. Bizimki indi merdivenlerden bir adamın bacaklarına yapıştı iyi bayramlaaaar diyerek. Abartmıyorum her gün her dakika tembihliyorum ve hala böyle yapıyor. Bayram günü binayı inlettim artık bir daha görmeyeceğim diye. Peygamber değilim ki bu konuda gram sabrım kalmadı artık. Ya ben ne yapayım ne söyleyeyim bu çocuğa? İlgisiz mi kaldı çok mu ilgi gördü hangisinden kaynaklandı bu? Ağlayasım geliyor gerçekten o kadar sinirim bozuluyor. Küçükte değil yahu. Bir iki gün uzak duruyor üçüncü gün yine yapışıyor millete. Parka götürmeye korkuyorum tüm çocuklara sarılmaya çalışıyor seni çok seviyorum arkadaşım diyor falan. Bu bozuk düzende bunca olayın yaşandığı ülkede ben ne yapacağım? Ne diyeyim ne yapayım şaşırdım kaldım artık ya ben