3 aylik bebegim 2 bucuk aylikken kalca cikigi cikti 2 b seviyesi bandj verdiler ben pek takamadim cok agliyor alişamadi. Kullanan annelerimiz bebegim alisir mi nasil olcak sinirinden aglamaktan emmiyor bile mecbur cikarmak zorunda kaliyorum oysaki surekli takili kalmasi lazim