Eceedemiiir çok memnundum, biz bezi bıraktık şimdi yarabbi şükür, bırakana kadar bir sürü marka denedim fiyat performans olarak goon en beğendiğim olmuştu. Hatta mavi paket olan goon Prima ayarında. Övmeyin çok lütfen zam yapıyorlar güzel dedik diye 🤣